Met een vernieuwde huisstijl en website is Kubiek krachtig gepositioneerd.
De unieke kracht en expertise van Kubiek vertalen naar een frisse, eigentijdse uitstraling. Dat is het project waar marketing consultant Heleen zich vol enthousiasme mee bezig gehouden heeft. Met het tienjarig jubileum en de komst van de nieuwe Omgevingswet was dit het perfecte moment om het merk Kubiek opnieuw krachtig neer te zetten. Het doel? Een uitstraling die past bij de huidige identiteit en professionaliteit van Kubiek. Onder leiding van Heleen werd het traject vanaf de basis opgebouwd.
Het begon met een nieuw logo en een vernieuwde huisstijl die de expertise van Kubiek duidelijk weerspiegelen.
Vervolgens werd de website vernieuwd, waarbij het belangrijk was om specialistische informatie op een toegankelijke manier te presenteren. De ruimtelijk adviseurs van Kubiek namen de verantwoordelijkheid voor de inhoud van de webpagina’s. Met het zorgvuldige redigeerwerk van Heleen is zo een overzichtelijke en informatieve website ontstaan. Heleen kijkt tevreden terug: “We hebben Kubiek krachtig gepositioneerd.” Ook opdrachtgever Rex den Heijer is blij met het resultaat: “Ons nieuwe logo en huisstijl worden gezien als professioneel en versterken onze uitstraling van samenwerking en openheid – precies wat we wilden bereiken.”
Met een vernieuwde huisstijl en website is Kubiek krachtig gepositioneerd.
Quattro verzorgt onze branding, marketing en communicatie. Daardoor kunnen wij ons richten op onze core business.
Quattro is onze strategische HRM partner: van werving en arbeidscontract tot onboarding en employee engagement.
Quattro zorgt ervoor dat wij altijd en overal toegang hebben tot onze gegevens. Waar ter wereld we ook onze laptop openen.
Quattro heeft ons begeleid bij het opzetten van een eigen Academy, waardoor we onze positie in de markt hebben verstevigd.