Quattro heeft ons verrast met de ontzorging voor dit evenement: organisatie, communicatie, marketing en branding, alles in één hand! Dit heeft geleid tot een mooi resultaat.
Quadraat Projectmanagement zocht nieuw talent en vond de perfecte doelgroep op het christelijk loopbaanevent. Dit leverde een mooie opdracht op het snijvlak van evenementorganisatie en arbeidsmarketing op. Een uitdaging die Quattro marketing consultant Jurian graag voor hen oppakte. Want hoe val je als organisatie op tussen tientallen werkgevers op een loopbaanevent?
Volgens Jurian begint het allemaal met een sterk thema: ‘Van bovenaf bekeken, onderaf aan het werk’. Dit sluit naadloos aan bij de werkwijze van Quadraat-projectmanagers: ze houden overzicht, maar zetten zich ook actief in op de werkvloer. Met dit thema als basis zette Quadraat verschillende communicatiemiddelen in die vooraf, tijdens en na het evenement de boodschap krachtig overbracht. Een wervingsvideo bood een visueel inkijkje in het werken bij Quadraat en een nieuwe medewerker deelde zijn eerste ervaringen op LinkedIn.
Het resultaat was zichtbaar: bezoekers waren gericht op zoek naar de stand van Quadraat Projectmanagement!
Quadraat deed meer dan alleen informeren. In plaats van standaard folders en pennen werd gekozen voor échte interactie. Bezoekers werden betrokken bij een maquette van een project en een uitdagende prijsvraag. Geen traditionele visitekaartjes, maar keycords met QR-codes naar LinkedIn-profielen zorgden voor een laagdrempelige connectie.
Door deze aanpak werd de zichtbaarheid vergroot en ontstonden waardevolle gesprekken. Quadraat was het enige projectmanagementbedrijf op het event, wat betekende dat de concurrentie laag was. De echte uitdaging? Opvallen en onthouden worden.
Met succes! De deelname aan het christelijk loopbaanevent gaf de zichtbaarheid van Quadraat als werkgever een enorme boost. Wil jij ook op een creatieve manier talent aantrekken en je werkgeversmerk versterken? Neem contact op met Quattro voor een effectieve arbeidsmarktstrategie!
Quattro heeft ons verrast met de ontzorging voor dit evenement: organisatie, communicatie, marketing en branding, alles in één hand! Dit heeft geleid tot een mooi resultaat.
Market Place begon als een wild idee om bedrijven in Afrika en Europa/Amerika aan elkaar te koppelen. Marije wist dit om te zetten in een prachtig platform wat de handel met Afrika stimuleert.
Dankzij data-analyse konden processen efficiënter worden ingericht. Het resultaat? Meer tevreden medewerkers en betere zorg!
Met een vernieuwde huisstijl en website is Kubiek krachtig gepositioneerd.
Quattro verzorgt onze branding, marketing en communicatie. Daardoor kunnen wij ons richten op onze core business.
Quattro is onze strategische HRM partner: van werving en arbeidscontract tot onboarding en employee engagement.